Cari Kat Sini :)

Wednesday, October 5, 2016

Salam Pengenalan

Assalamualaikum...

Hai..Salam dear mummies, ladies, girls & readers semua.

Ok hari nie saya nak share sedikit pengenalan tentang background seorang yg bernama yana. Sebenarnya saya pernah je berblogging sebelum nie tapi tu klu xsilap saya masa tahun 2009 or 2010 dulu. Time tu saya still a student lagi. huhu. Sekarang no more a student. Dah jadi wife & mummy da ihihihi ^_^

Saya sekarang nie bekerja as an Engineer and skrg tgah buat part time utk bisnes tudung. Saya jual pelbagai jenis tudung yang tengah trending. Senang cakap apa2 tudung yang tgah trending atau in sekarang nie insyaAllah saya jual. Saya berbisnes nie kerana saya mmg minat tapi disebabkan dulu saya PJJ dgn husband & nak kena jaga anak sorang2 dulu, so niat berbisnes tu kadang2 on kadang2 off. 

Alhamdulillah..sekarang saya dah duduk dkt dgn husband. NO MORE PJJ!! hoorayyyy....
So, right now saya nak kembali beraksi untuk bisnes saya ini. Please support me peace ^_^

Untuk masa2 yg akan dtg, sy akan update stok2 tudung di blog ini jg. Boleh jg VISIT & LIKE us at intagram : @hy_heejabs & FB Page: HY_Heejabs.

See you soon with more updates & more tudung stocks InsyaAllah.

Thank you for your time and support.

Happy reading peeps!

LOVEXOXO

2 comments:

  1. salam perkenalan.

    kalau nk order edit blog..do ws me
    0174428730
    selamat berblogging sis

    ReplyDelete
  2. Wassalam & haiii..TQ sudi baca & komen:) rasa happy ada org visit blog nie. rasa bersemangat nk teruskan berblogging!

    TQ for the offer!

    ReplyDelete